/ Allmänt /

En liten sjukling

 
I morse fick faster rycka in och hämta lillen på förskolan, feber it is. Stackarn! Vi åkte förbi affären påvägen hem för att ladda frysen med massa isglass, det älskar han. Han frös lite sa han så jag bäddade in honom i soffan med täcket, det ska ändå tvättas idag så han kan kladda hur mycket han vill =) haha! Han är egentligen inte så sjuk, bara för sjuk för att vara på förskolan. Pippi Långstrump ligger han och tittar på, det och Bamse är nog favoriterna.
 
Tänk att han snart fyller fyra år, det är galet. Min lilla Milo, kändes som det var nyss som jag fick samtalet på jobbet om att jag hade blivit faster. Bland det bästa som hänt i mitt liv!
#1 / / wilma:

Åh vilken fin blogg du har!

#2 / / linah:

hoppas han blir bättre!
söt bild<3

#3 / / Angelica Bengtsson Fotografi:

Mysigt med lite kvalitetstid :)

#4 / / Beccyy:

Så mysigt! :)