/ Allmänt /

Elise 2 år

 
 
Idag fyller Elise 2 år, en av mina närmsta tjejkompisars dotter. Om någon missat det =) Hurra hurra! Minns så väl när jag fick en bild skickad på henne när hon precis hade kommit, så känslosamt. När ens vänner får barn så är det så stort, kan inte ens tänka mig hur det känns att få egna barn! 
 
I söndags var vi på kalas för att fira henne. Av mig, Niclas och tjejerna fick trollungen lite kläder som hon önskat sig...eller som hennes mamma kanske önskat sig, höhö. Jättefina i allafall! Kalaset var ute på gården i solsken, jättehärligt och GOTT. Mums!
#1 / / Http://carroat.blogg.se:

Så mysigt! Grattis till henne :)

#2 / / angus:

grattis lilla Elise!
Nästan som min Pärla, Elsie :)

#3 / / Fani:

Elise, vilket fint namn! :) Och ja, kan inte äns föreställa mej hur känslosamt det kommer bli när syrrans lilla flicka kommer. Vet en som lär gråta floder iaf om vi säger så, haha.
Såg ut som en jättemysig dag det där och vilken rolig tårta! :)