/ Allmänt /

En god start

 
Idag blev det en väldigt söt start på dagen, galet god dock! Har egentligen inte tid att sitta här, måste göra mig i ordning snabbt som attan nu. Ska snart ta bilen "ända" till Sköllersta, det ligger rätt nära Örebro om någon finular på det =) En gymnasievän bor där som jag inte träffat sedan hennes bröllop för två år sen så det ska bli trevligt!
 
Niclas kommer förvandla sovrummet medans jag är borta idag, igår köpte vi nämligen väggfärg. Jag är så jäkla nervös (och taggad) över resultatet, det blev nämligen två nyanser mörkare än vi tänkt. Håll en tumme för att det blir bra!
#1 / / ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt :D

Svar: Ja mööööms!
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / ISA:

men hallåååå vad gott. Nutella i mitt hjärta <3

Svar: Haha ja det är ju så sjukt gott! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Fani:

Åh men perfekta frullen då :) Så gott! Jättefint porslin med!