/ Allmänt /

Färgdjungeln

 
 
Färgerna här ovan är från Alcro, bilden ovanför har en annan färgkod.
 
Nu har vi hamnat i djungeln av färgkoder igen. Om allt går som planerat så ska vi spackla sovrummet i morgon samt måla på torsdag, eller Niclas ska få äran att göra det. Dels för att jag är sämst på att måla (tar alltid för mycket färg på rollern så det rinner och har sig) och sen ska jag även till Örebro över dagen. Jag har just nu fastnat för färgen på bilden högst upp, bilden är lånad av Linda. Hon tipsade mig om färgen på Instagram och den var verkligen SÅ fin! 
 
Jag gillar även färgen längst ner till vänster här, Silverpil, den kan ni se här! Den ser ju mer grön ut. Det är så galet svårt alltså! Vi har ju även en mörkgrå plastmatta i sovrummet så det gäller att få rätt nyans och att det inte blir för mörkt i sovrummet eftersom vi bara har ett fönster. Hej beslutsångest!
#1 / / Julia:

Jaa, det är verkligen en djungel!! Riktigt fin färg ja!

#2 / / Fani:

Så snyggt med gråa väggar!