/ Allmänt /

Gryts skärgård

 
 
 
 
 
 
Ett dygn spenderade vi i skärgården i helgen, hur skönt som helst. Vädret hade gärna fått vara lite bättre, men det är ju tyvärr inget vi kan styra och ingenting att vara irriterad över då heller. Dock slår det aldrig fel, när jag jobbar så är det strålande sol och när jag är ledig då regnar det eller bara sämre väder helt enkelt. Som tur är så är ju inte sommaren slut än, plus att Palma väntar om 39 dagar. 
 
Östergötlands skärgård är verkligen mysig, hoppas det blir fler turer med båten innan säsongen är slut.
#1 / / JUNITJEJ:

Så vackert det ser ut där!

#2 / / yllefilt.blogg.se:

Så fint!

Svar: Ja, det är så fint i skärgården! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Jagger :

Men har alla fint väder på semestern utom vi?! Vackra bilder.

Svar: Haha, nej alla har inte haft vackert väder. Tro mig ;)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Cornelia:

Så fint det ser ut!

Svar: Ja, det är ju så mysigt i skärgården =)
emeliecatrine.webblogg.se

#5 / / Johanna:

vackert!

#6 / / Madeleine:

Åh så härligt!

Svar: Ja, superhärligt!!
emeliecatrine.webblogg.se

#7 / / Anonym:

Jag ser att du skriver Palma varje gång, men ni ska ju till santa Ponca :) eller Mallorca kan man ju oxå skriva. Bott på ön o varje gång jag läser Palma rättar jag till Mallorca i huvudet av en reflex hihi

#8 / / Carola:

Underbara bilder. Vacker skärgård vi har, både i öst och väst :)

Svar: Tack så jättemycket! Ja den svenska skärgården är UNDERBAR =)
emeliecatrine.webblogg.se