/ Allmänt /

Lite av varje

 
Det här har vi ätit ikväll, lite plockmat av både det ena och andra. Räkor hör inte till vanligheten att äta hemma hos oss, jag tycker det är jättegott men man blir ju så äcklig om händerna när man skalar, hehe! Hur som helst, det här var lite för att "fira" att jag fått betyget från sista kursen nu. Högsta betyg i den kursen också, det har gått bra nu på slutspurten. Jag är inte den som vill skryta, men är bara otroligt glad att det går bra. Var ju så orolig när jag började skolan för snart ett år sen.
 
Åtta kurser är nu avklarade och det är åtta månader kvar av utbildningen. Det går fort! Men först ska jag ha lite ledigt från skolan, åtminstone i en månad till. Sen får vi ju inte glömma att Palma väntar i augusti, det ska bli otroligt kul!
#1 / / Http://carroat.blogg.se:

Så gott! :)

#2 / / Johanna Mittljuvligahem:

Vad gott med plockmat av både det ena och det andra. Underskattat faktiskt! Kul att du kikat in på min blogg & kul att jag nu hittade din!

#3 / / Ida:

Det där såg himla gott ut!