/ Allmänt /

Stockholm tur & retur

 
 
 
 
 
 
I onsdags var jag och Niclas i Stockholm över dagen. Jag var ledig och han har ju semester, kände att jag ville hitta på något. Det blev en tur till Vasamuséet, sen strosade vi runt lite med en glass på Djurgården innan vi mötte upp några vi känner för att käka ute. Vi hittade en restaurang i gamla stan, så himla mysigt det är där alltså! Är det något jag är dålig på när det gäller besök i storstaden så är det att hitta alla små guldkorn, det måste jag bli bättre på. Nästa gång jag åker dit blir nog med tjejerna i höst.
#1 / / Madelene Åberg:

Imorgon tar vi en tur dit då det är sonens dröm att uppleva vasamuseet, får se om vi oxå hittaren mysrestaurang! Tror på gamla stan😃

Svar: Nämen vad roligt! Hade ni det bra i Stockholm och på museet då? =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Sarah:

Va kul o va i Stockholm :)

Svar: Ja, det var mysigt! =) Kul att göra något annat.
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Johanna:

fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Josefine:

Ser så mysigt ut :)

Svar: Ja, det var supermysigt!
emeliecatrine.webblogg.se

#5 / / Cristiano:

Stockholm, Strandbryggan :D

Svar: Jaha, tack! =D
emeliecatrine.webblogg.se

#6 / / Louise:

Åh, vad härligt det ser ut! :)

Svar: Ja, men visst gör det =)
emeliecatrine.webblogg.se

#7 / / inredningsinsp:

Vackra vackra Stockholm! fina bilder!

Svar: Åh, men tack!
emeliecatrine.webblogg.se

#8 / / My:

Alltså dina bilder 😍 den dagen jag gifter mig... hint hint ☺

Svar: Men åh, My!! Dina ord värmer så otroligt mycket, just för att jag ÄLSKAR att fota. Är långt ifrån ett proffs, men hoppas kunna köpa ett nytt objektiv snart så jag kan fota mycket mer!! Skulle mer än gärna fota ert bröllop, vore än ära (om än lite läskigt) men ska ni gifta er alltså?! Hihi =)
emeliecatrine.webblogg.se

#9 / / Anonym:

Jag tycker dina bilder ligger väldigt nära ett proffs, du fångar detaljerna! Förstår sjutton inte hur ☺ ja, vi går i bröllopstankar men tyvärr tillåter inte två studentekonomier det än 🙈 men inom ett rimligt antal år i guess... och då har du (och din kamera) en stående inbjudan 😁😘

Svar: Men åh, tack gumman! Så himla glad jag blir. Förstår självklart att det måste vara tufft med ekonomin med två studenter och TVÅ barn, jisses. Ibland har jag det svårt att gå runt med bara mig och då jobbar ändå Niclas heltid och får en bra lön. Haha, jadu...jag är inte den mest ekonomiska personen om man säger så =)
Så gullig du är som skriver att jag och min kamera har en stående inbjudan, blir jättesmickrad. Skulle mer än gärna fota ert bröllop, skulle dock få VÄRLENDS prestationsångest då jag bara har en kamera. Ingen sån där skärm som man ska ha för att få bra ljus osv... Noll koll kokosboll alltså, jag bara kör... hehe.
emeliecatrine.webblogg.se