/ Allmänt /

Välkommen juli

 
Första dagen i juli är här, så fort det går! Strax ska jag åka och hämta fasters efterlängtade troll på förskolan för att sedan åka ut till landet. Trollet och hans pappa bor ju där på heltid dock, men inte vi andra. Jag ska bara njuta av solen och äta jordgubbar, senare kommer Niclas ut också och så ska vi grilla ikväll innan vi åker hemåt igen. Kameran följer med!
 
(Har inte vågat spika dit klämman till almanackan än, därför jag ställt den upp istället. Om någon undrar...)
#1 / / Julia:

Låter som en riktigt mysig sommardag! :)

#2 / / mamsi (farmor):

Oh va härligt!!!!!!!blir lite avundsjuk

Svar: Hihi mammis då! Du får komma ut någon dag sen =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Anonym:

Varför vågar du inte spika upp klämman? :)

Svar: Dels för att kalendern bara räcker till december och då vet jag inte vad jag ska ha i klämman, men för det andra för att jag inte är helt hundra på vart jag ska sätta den =)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / johanna:

fint!