/ Allmänt /

En resa är bokad

 
Hola, vamos ala playa, una cerveza por favor... Äh, min spanska suger! Meeeen, kanske att den kan bli något bättre när vi åker till ...bambambam, Palma i augusti! Är så galet glad att vi har bokat en resa, äntligen har jag något större att se fram emot eftersom det blir jobb hela sommarlovet innan skolan drar igång igen =)
 
Det blir jag och Niclas som åker, som ni säkert redan listat ut. Vi kommer att vara där i fyra heldagar, kände att en vecka var lite för långt i och med att jag måste ta ledigt från skolan. Jag längtar efter att få strosa runt i gamla stan, fota palmer, äta god mat, sitta utomhus sent på kvällen och det fortfarande är sådär fuktigt ute, bada i havet, äta Lays-chips på balkongen, bli solbränd och bäst av allt - bara få njuta med hjärtis. Idag är det 73 dagar kvar tills vi åker, tjoho!
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

Kul :D

#2 / / Emelie:

Åh va kul! :)

#3 / / cecilia:

Åh vad mysigt! Kul med någon resa framför sig :)

#4 / / Stina - Tillvaron.se:

Men vad härligt med en utlandssemester att se fram emot! :)