/ Mode/Inspiration /

New ones

 
 
Igår var det nationaldagen och då gick jag och mamma en sväng på stan. Jag unnade mig faktiskt lite shopping då, och då menar jag verkligen unnade. Jag har inte handlat kläder till mig själv på jag vet inte HUR länge. När jag tittar in i garderoben eller byrån så står jag bara och glor, på riktigt! Jag har INGENTING att sätta på mig, har bara tråkiga t-shirtar och jag går jämt i svarta jeans. Trivs ju bäst i det, men nu är det fasen sommar och då är det läge med lite uppfräschning på klädfronten. Fick med mig två fina toppar samt två byxor, ni ska få se!
 
Först ut blev ett par skor. Jag tycker dom är så otroligt fina! Jag är ingen mästare på att gå i högklackat, men ska försöka ge mig på dessa 7 cm:are. Tänkte inviga dom midsommarhelgen då det vankas fest =)
#1 / / Elsa Ohrås:

Snygga!

Svar: Tack! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / kmstyle:

snygga! lagom klack också :)

Svar: Ja, jag är jättenöjd över dom! =) Ursäkta för sent svar, hehe.
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / bea:

men åh sjukt fina! behöver själv ett par basic par svarta klackar så kanske går och köper dem jag med :)

Svar: Ursäkta för sent svar! Ja, men absolut. Kolla på skorna, jag älskar dom verkligen =)
emeliecatrine.webblogg.se