/ Allmänt /

Lite lyx

 
Bjuder på en riktig pose från min födelsedagsmiddag jag hade i september. Hade varit och sminkat mig hos en jättegullig tjej då, blev supernöjd! Kul att lyxa till det lite mellan varven, det gör jag alldeles för sällan =)
 
MEN på torsdag väntar ett frisörbesök i allafall, så skönt! Det var tre månader sen sist och nu behöver håret en uppfräschning, frågan är vad jag ska göra. Antingen blonda slingor som vanligt eller något helt annat, jag som har beslutsångest gällande typ allt måste nog bestämma mig snart...för både mitt och frisörens bästa!
#1 / / Lisette Kepp:

riktigt snygg sminkning.

Svar: Tack Lisette =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Elin E:

Jaaaa färga nånting kopprigare 😍

#3 / / Fani:

Jättefin sminkning, passade verkligen dej skitbra :) Har för övrigt också alltid svårt att bestämma mej innan frissan och har nästan aldrig riktigt gjort det innan jag väl är där, haha. Men tkr det kan vara bra att be om lite råd och tips när man ändå är i farten med, och ja, få lite hjälp på traven liksom. Så hinner du inte luska ut vad du vill göra så kan du ju alltid fråga vad din frisör tycker :) De är ju trots allt proffsen!