/ Allmänt /

Dukat för fem

 
 
 
Förra lördagen hade jag tjejerna här hemma på middag, vi firade ju att jag fyllt hela 27 år. Jag bjöd på en god pasta med kyckling och soltorkade tomater, bröd och en himmelsk god cheesecake med vit choklad och hallon. Tyvärr hamnade den inte på bild, men får visa den en annan gång. Fick jättefina presenter av mina tjejer också, är så nöjd. Kommer bilder på det!
 
Nu är strax maten klar, det blir dock middag framför tv:n idag. Eller vem försöker jag lura, vi äter alltid framför tv:n... Världens godaste fläskfilé i ugn med tapenad och sen klyftisar till det, mums säger jag bara!
#1 / / a n n i k a:

Mumsigt :D

#2 / / Emelie:

Haha äter oxå alltid framför teven. ;) Förutom frukost det äter jag alltid vid köksbordet. Ser riktigt mysigt ut! Grattis igen lille stumpelumpan. Kul att du fyller 27 och jag väntar på att fylla 29 i vår ;) *gamlis*

#3 / / ISA:

haha alla verkar skämmas så för de äter framför TV:n med!? bäst ju ;) ser urgott ut förresten!

#4 / / Lisette Kepp:

väldigt simpel och fin dukning :)