/ Hemma hos mig /

Intervjuad

 
 
 
För fem dagar sen, närmare bestämt den första oktober så kom Norrköpings Tidningar hit och intervjuade mig angående vårt hem. Så roligt! Dom sökte efter speciella hem att göra reportage om och jag anmälde vårt boende just på grund av att det är många som tror att man inte kan få till ett modernt, mysigt och fint hem i en hyreslägenhet. Många vill inte måla eller styra för att det är "onödigt" och man kastar pengarna i sjön, jag vill påstå att det är helt tvärtom. Det är viktigt att trivas där man bor, oavsett om man inte får välja golv, badrum eller kök själv.
 
På lördag kommer troligtvis reportaget i tidningen, spännande! Hojtar till vart ni kan läsa det i så fall =)
#1 / / Stina - Tillvaron.se:

Men så kul med reportage i tidningen! Håller verkligen med dig, när vi bodde i hyresrätt målade och tapetserade vi i alla rum. Vi bodde bara där i ett år men tyckte inte att vi slängde några pengar i sjön, tvärt om trivdes vi väldigt bra under vår tid där :)

#2 / / Fani:

Åh men vad kul! Och ni verkar minst sagt ha det jättefint hemma hos er :) Ska hålla utkik efter reportaget ;)

#3 / / Sanna:

Vad spännande! :)

#4 / / Amanda:

Åh, så fint ni har det hemma! :) Kul att bli intervjuad!

#5 / / natalie:

så spännande!

#6 / / ISA:

men hallå vad roligt! rikskändis snart ;)

#7 / / Lisette Kepp:

Åh jag har samma. Planerar för fullt nu lite "renovering" i lägenheten. Det går bara man är smart. :D