/ Resor /

Palma

 
 
 
Palma, vilken otroligt mysig stad. Helt underbar! Skulle vilja påstå att gamla stan är som en liten miniatyr av Barcelona, väldigt genuin och fin. Drinken ovanför är, tro det eller ej, en Mojito. Den godaste jag druckit, helt klart!
 
Det var hela två månader sen vi var där nu, det går så fort. Hade velat boka in en ny resa, men det får vänta. Eller ja, jag ska ju till Östersund och Åre i januari men tänkte på lite längre resor. Helst av allt skulle jag vilja ta med Niclas till New York nästa höst, men det är nog för mycket att hoppas på!
#1 / / angelicasvarld.blogg.se:

Jag älskar Palma! Vi var där i somras å vilken UNDERBAR stad - vi åker gärna tillbaka!

Svar: Ursäkta för sent svar. Ja, jag älskade Palma! Åker gärna dit igen =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / ISA:

Palma är så HIMLA fint och perfekt stad <3

#3 / / Tilda Barkselius:

Ser jättehärligt ut :)