/ Allmänt /

Födelsedagsfrukost

 
Igår gick jag och la mig som 26 år, men vaknade idag som 27-åring =) I morse blev jag väckt av Niclas med lite sjönsång (en väldigt kort snutt av ja må hon leva, haha) och te på sängen. Supermysigt, älskar att fylla år! Det fick bli en kaloribomb till frukost idag, american pancakes och nutella. Så gott!
 
Idag är jag ledig så jag tänkte passa på att hämta fasters troll på förskolan, fika med honom på stan innan vi åker hem hit och fixar med kvällens middag. Niclas föräldrar kommer hit då samt min familj, ska bli gott och mysigt =)
#1 / / Lisette Kepp:

Stort grattis på din dag! :)

#2 / / Emma Bink:

Stort grattis på födelsedagen :)

#3 / / ISA:

nämen grattis hörrdu! låter som en mycket bra start också :)

#4 / / angelicasvarld.blogg.se:

Men så galet gott!!! Ser underbart ut!

#5 / / Elin:

Sååå härligt! Ja, jag älskar nog också att fylla år. Imorgon fyller Magnus år, det tycker jag också är roligt! Hihi