/ Hemma hos mig /

Nytt på bordet

 
 
Har skaffat mig lite nytt till vardagsrumsbordet. En "marmorbricka" i porslin från H&M, även den lilla vasen är därifrån. En liten blå ljuslykta köpte jag också för en tia inne på Lagerhaus, har tydligen fått dille på blått. Ni ska få se en kudde som visst fick följa med hem också, gissa färg på den...haha =)
 
Ber om ursäkt för att jag är så extremt dålig på att svara på era kommentarer. Ska försöka ta mig i kragen ikväll efter jag varit på bio till att göra det. Läser varenda en i allafall, det ska ni veta!
#1 / / Sarah:

De e alltid kul me lite nytt :)

Svar: Ja, men visst är det! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / ISA:

du verkar ha det så så fint hemma! :) bra smak! hehe. Och du, ingen stress med kommentarerna. Jag väntar mig inte ens svar på mina, haha!

Svar: Men tack finaste du, så gullig du är med dina fina kommentarer! Jag älskar inredning och tycker jag har lyckats bra med vardagsrum och sovrum, resten av lägenheten känns sådär...hehe =)
Jo, men klart man ska svara tillbaka. Det är ju kontakten med sina läsare som gör hela grejen tycker jag!
emeliecatrine.webblogg.se