/ Gravid/barn /

Det finaste som hänt oss

 
Vi ska bli tre! Nu har den största chocken lagt sig, men det är fortfarande overkligt att förstå. Vi ska få en bebis! Inte förrän på ultraljuden har det blivit verkligt, då har vi fått se vår lilla skatt vinka och röra på sig. I snart tre månader har jag gått och burit på denna lilla minimänniska och jag är så nyfiken på vem det är som ligger där inne. Jag mår så himla bra och har gjort det sedan dag ett, så skönt. Hoppas det fortsätter så!
 
Vi är världens lyckligaste! I början av augusti beräknas vår trollunge komma till världen och jag hoppas ni kommer vilja följa med på resan dit, det kommer nog bli en hel del gravid-snack här nu =)
#1 / / Elin:

Så himla spännande 😍

#2 / / Marie Selenius:

Grattis! Spännande veckor framöver!

#3 / / Marie Selenius:

Grattis! Spännande veckor framöver!

#4 / / Jonna:

Men åh, stort grattis till er! Jag har faktiskt haft det på känn haha, knäppt hur det kan vara. :)

Svar: Haha jasså? Jag hade det knappt på känn så det var ju lustigt ;) haha!
emeliecatrine.webblogg.se

#5 / / Cissi:

Å grattis! Vad roligt

#6 / / MADDISENJ.SE:

Stort grattis, så härligt och spännande!

Svar: Tack snälla! Ja det ska bli otroligt spännande =) Hur går det för dig/er med lillknodden?
emeliecatrine.webblogg.se

#7 / / Anonym:

Stort grattis ❣

#8 / / Trees, mamma i London:

Stort grattis! Varldens basta & finaste resa ligger framfor dig :)

Svar: Tack snälla! Ja det verkar vara en helt underbar resa =)
emeliecatrine.webblogg.se

#9 / / Amanda Niclasson:

Stort grattis till er!!

#10 / / Emmy's Life:

Åh så roligt! Grattis till er! :)

#11 / / Nora Bååth:

Åh grattis :D

#12 / / kerstin ehrenholm:

Grattis och lycka till

#13 / / Sanna Andersson:

stort grattis !
Jag väntar min första nu i mars, känns så otroligt konstigt och spännande =)

Svar: Tack så hemskt mycket! Å grattis själv =) så mysigt, det verkar vara helt underbart att vara mamma!
emeliecatrine.webblogg.se

#14 / / Paulina Holmberg:

Grattis :D Det är verkligen spännande att vänta barn!

#15 / / Felicia - Konstverk och mammaliv.:

Stort grattis! :D
Säger som tidigare, att du har en underbar resa framför dig. Min andra son föddes för fyra dagar sedan, och det är HELT underbart! Njuuuut av varje sekund du har framför dig. :)

#16 / / ISA:

GRATTIS!! åh blev så himla pirrig av rubriken, så roligt :)

#17 / / Emelie Babunovic:

Grattis!!!

#18 / / Emilia:

Åh så spännande! Stort grattis och lycka till! Era liv kommer att få en helt annan dimension med er lilla skatt!

#19 / / Emmelie -Mamma till två, ssk-student och kär.:

Men wow, stort grattis =)

#20 / / Helene:

Grattis! :D

#21 / / Lisa @ Duttis:

Åh så spännande! STORT grattis till er!

#22 / / Emma Uusitalo:

Gud så roligt! Grattis! Själv väntar vi vårt andra barn och är beräknade till 21a Februari, så vi är i väntans tider! V 39 just nu!
Längtar efter att få träffa denna lilla skrutt. Önskar er all lycka i er graviditet!

Svar: Åh, men tack själv! Grattis till dig också som snart har en liten till där hemma =) Idag har du ju BF, har det kommit någon bebis?
emeliecatrine.webblogg.se

#23 / / Emma Grann Fotografi:

Men åååh grattis :D

#24 / / Eleni:

Vad mysigt och spännande. Grattis! :)

#25 / / Catarajna [-foto]:

Åh så kul, grattis :D

#26 / / anneli:

herregud så roligt, stort grattis :)

#27 / / När Annie fotograferar i Kalifornien:

Grattis :-D

#28 / / M O A:

GRATTIS! :D

#29 / / Tilda Barkselius:

Åh gud så roligt, grattis!!

#30 / / Hanna - Pilates och träningstokig:

Så himla roligt! Stort grattis. :-)

#31 / / Jasmine:

Så fantastiskt! Stort grattis till er. Hoppas att din fortsatt graviditet går lika bra som de första tre månaderna. Ta vara på dig.
Kram

#32 / / Emma :

Åh så kul, stort grattis!
Vår lille kommer i början av juli :D

#33 / / michaela- mamma till tre 💗:

grattis till er kommande baby! jag har själv tre små och det är sannerligen en rikedom ♥

Svar: Tack snälla! Ja, det verkar vara helt underbart =)
emeliecatrine.webblogg.se

#34 / / Therese:

Mysigt:). Stort grattis till er!

#35 / / Jenny Larsson:

Grattis 🎉

#36 / / Malin Hansson :

Nu tittar även jag in här :) Stort grattis igen! Jag kommer vilja följa din resa 😍 Så kul att läsa om när man själv är i samma sits, ja fast nu är ju min graviditet snart över (12 dagar till bf) Jag har mått så himla bra under hela min graviditet så vill typ inte att det ska va över 😳 Även fast jag såklart vill att den ska komma ut snart, vääldigt nyfiken nu på vem som är därinne 🙊 Jag håller iaf tummarna för att du ska få en fortsatt bra graviditet! Ska bli kul att följa er resa 😍 Kram!

#37 / / Miriam:

Åh grattis! :)

Svar: Tack snälla!! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#38 / / Emma Uusitalo:

Hej igen, nej ingen bebis på bf tyvärr som med vår dotter så ska även detta syskon gå över tiden, jag misstänker att jag har för trivsam livmoder haha!
Däremot kom delar av slemproppen igårkväll så jag hoppas det kommer igång här nu i dagarna så vi slipper ännu en igångsättning :)

Svar: Haha okej. Är det väldigt tröttsamt att gå över tiden? Har det kommit igång något än? Några tecken från bebis? =)
emeliecatrine.webblogg.se