/ Allmänt /

Förändring

 
 
 
Tog helg redan igår morse, då såg min frukost ut såhär. Mums! Älskar för övrigt våra koppar som jag köpte från IKEA för ett tag sen. Äggkopparna är från Lagerhaus om någon undrar =) Idag står fotografering och 40-årsfest på schemat, blir nog en toppendag!
 
Tänkte bara berätta att bloggen kommer förändras lite här framöver. Jag hoppas att ni som följer mig kommer vilja åka med på det tåget. Kika in här i början på veckan så kanske jag kan berätta mer!
#1 / / Sarah:

Kul med födelsedagsfest :)

Svar: Ja, superkul! God mat och dryck, mums =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Hemma Hos Felicia:

vilken härlig morgon! :)

Svar: Ja, en superhärlig morgon! Älskar mornar när man är ledig och man kan äta frukost framför nyhetsmorgon eller så =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Malin:

Var kommer den bla kudden fran, som man ser hornet pa dar? :) Superfin!

Svar: Tack så mycket!! Den blå kudden är från Hemtex =)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Jessica:

Kopparna var supersnygga, måste införskaffa sådana nästa gång jag är på Ikea!

Svar: Ja, visst är dom fina! Löp och köp =)
emeliecatrine.webblogg.se