/ Allmänt /

Dags att sova

 
Längtar tillbaka till Mallis. Bilden ovan är från Magaluf när vi var där en eftermiddag och strosade runt.
 
I morgon ska jag upp kl. 04.30, det innebär att klock(jäveln) ringer redan kl. 04... Det är INTE en mänsklig tid att gå upp på kan jag säga. Jag är glad att jag har chansen att jobba extra under min studietid, men jag är verkligen inte van att gå upp i ottan och jobba heltid. I morgon är det min tur att öppna, det positiva med det är att jag får sluta tidigt. Om 40 min måste jag sova, annars kommer jag aldrig komma upp i morgon. Bara en sån sak, när gick man och la sig vid den här tiden liksom? Det var väl hundra år sen =)
#1 / / Amanda:

Åh, tänk att ligga på en strand nu!! :)

Svar: Ja, att ligga på en strand vore inte helt fel. Såååå skönt!
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Lisette Kepp:

känner igen det där. Just nu finns den en anledning med. jag bor längre från jobb pga husvakt. Men här måste jag upp 04:00 och ta TRE bussar till jobbet. Känns som man är död innan man hinner komma till jobb hha.