/ Allmänt /

Mitt 2015

 
Det blev allt några höjdpunkter under förra året. Nyårsafton 2014/15 skålade vi in det nya året med att ha noll planer för det kommande året, skolan skulle rulla på som vanligt och inga resor var planerade. Året innan skulle jag både åka till Paris och New York samt börja skolan så det året blev väldigt nytt och spännande. Tänkte göra en kort summering av föregående år här nedanför, valde ut några av höjdpunkterna.
 
• Vi började renovera på landet och planera inredning.
• Jag sparade ut håret och blev en blondie med vanlig lugg, igen.
• Hade min första praktik på min utbildning, fick lära mig hur en reklambyrå arbetar.
• Åkte till Stockholm med tjejerna.
• Firade Valborg i Lund.
• Njöt av sommaren som bl.a bjöd på Bråvalla, skärgårdsvistelser, jobb, sol (och regn) och fester.
• Bokade en resa på grund av det dåliga vädret och mitt korta sommarlov.
• Målade äntligen en grå fondvägg i sovrummet.
• Firade Niclas och min årsdag.
• Var på The Island Festival i Karlstad med tjejerna.
• Åkte en långweekend med hjärtat till Santa Ponsa, Mallorca.
• Fyllde 27 år.
• Var med i ett inredningsreportage i Norrköpings Tidningar.
• Hade min andra praktik som var underbar, trivdes otroligt bra på en marknadsavdelning.
• Bokade biljetter till Ullevi och Håkan Hellström.
• Idol-final i Stockholm med Niclas.
 
 
Valborgsmässoafton i Lund hos Ida (t.h) som pluggade där då.
 
 
 
En kall midsommarafton i stan och sommardag i skärgården.
 

 
The Island Festival en varm dag i Karlstad.
 
 
 
Födelsedagspartaj och ommålad vägg i sovrummet.
 
 
 
En långweekend på Mallis.
 
 
År 2016 kommer bli väldigt spännande med bland annat examen!
#1 / / ISA:

bra år ändå ju! vad roligt det lät med den där praktiken också, vill meeed ;)

Svar: Ja, praktik är väldigt kul. Då får man verkligen se hur det går till väga ute i verkligheten =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Lisette Kepp:

Kul med examen i år! :)