/ Hemma hos mig /

Ny matta

 
 
Igår var en tjejkompis på IKEA så hon fick i uppgift att köpa en matta till oss då. Det var en grej som jag kom på häromdagen, att jag ville ha en ny matta. Sagt och gjort, när jag kommer på något så ska det ske med en gång, helst igår. Jag är SÅ nöjd, är helt kär! Lohals heter den och kostar en tusenlapp. Det blev ett helt nytt vardagsrum och jag trivs så bra här inne. Sitter just nu i fåtöljen och bloggar, nu ska det banne mig börja uppdateras mer här inne.
 
Min gamla design som jag var så nöjd med krånglade så jag fick nog och tog bort hela skiten. Nu kör vi på denna istället och det får väl duga så länge. Saknar en "inforuta" bara, får se om man kan lösa det!
#1 / / j u n i t j e j:

Jättefin matta!

#2 / / Hemma Hos Felicia:

ååh så fint!

Svar: Åh men tack så hemskt mycket! Ja den är jättefin. Köp ;)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / iza svenningsson:

Åh den är ju så snygg!! Vill också ha en sån :)

Svar: Visst är den! Köp en du med =)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Emma Pettersson:

Wow, riktigt fint! :)

http://emmasspeciella.blogg.se

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#5 / / Annsoh:

så snyggt!!

Svar: Tusen tack! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#6 / / Nike:

så fint ni har det!! Skåpet till höger om soffan är ju så snyggt! Var har ni köpt det?