/ Allmänt /

Vardagslyx

 
Igår hade jag en ledig dag, lite i "lyxets" tecken. Först blev jag sminkad av en duktig elev på stylistprogrammet, dom sökte frivilliga modeller så jag var inte sen med att anmäla mig. Blev jättenöjd! Efter det gick jag på stan och hoppade in på en frisörsalong och fick luggen klippt, blev även ett par byxor rikare. Kvällen avslutades med att vi blev bjudna på middag hemma hos Niclas föräldrar, sånna dagar skulle man ha oftare!
#1 / / ISA:

åh det hade jag med velat bli "testperson" på ;) så snyggt! och lyxigt att bli sminkad av proffs. heeh

#2 / / Nike - inredning, trender och studentliv:

Låter ju som en helt perfekt dag. Så härligt att få bli ompysslad och få en helt perfekt eyeliner tydligen? Så fiiiiint!

Svar: Haha alltså JA? Vem kan ens lägga en sån perfekt eyeliner, inte jag iaf ;) haha! Kul att andra kan.
emeliecatrine.webblogg.se