/ Allmänt / Hemma hos mig /

Brickbord

 
 
 
Idag tog en ny hörna form här hemma. Lister saknas på den vänstra sidan på väggen som ni ser, men det får snickarn i hemmet ordna så småningom. Vi älskar att bo här! I morgon ska vi på möte med föreningen angående renoveringen som ska göras, det blir spännande! Både kök, badrum, tak, fönster, trapphus och mycket mer ska göras om och enligt planen börjar allt ta fart redan i augusti. Hoppas det blir så!
#1 / / Lisette Kepp:

väldigt fint :)

#2 / / Angelica:

Hej,
Jag såg en bild på din instagram och måste vara veta vad ni gjort med golvet! Bilden publicerades 15 maj och du fick en chock när du klev innanför dörren. Vet du vilken jag menar?
Men jag älskar det! Vad använde ni efter ni slipat det för att få den lite grå/vita/kalla färgen? Otroligt tacksam för svar :)

#3 / / Anonym:

Vilka bloggar läser du? :) Jag är nyfiken på flera. Gärna lokal där du bor! Redan förstått att du läser colorelles, nataliegustafsson och kanske housenr31?

Svar: Hej! Jag läser som du skrev, Colorelle och Nattas blogg, eftersom hon är min bästa vän. Karins blogg (Houseno31) läser jag ej ofta, men har henne på Instagram. Annars läser jag Beatas och Sandrasblogg.se också, det är väl dom från Norrköping skulle jag tro =) annars läser jag Herrochfrulagergren, Blondinbella, Happilyeverafter, Camillasrum och Starwoman. Där var ett antal =)
emeliecatrine.webblogg.se