/ Gravid/barn /

Halvvägs

 
Vecka 20 och halvvägs in i graviditeten. Tycker fortfarande magen ser enorm ut såhär nära spegeln, bilden kanske ljuger men får knäppa en ny bild en annan dag! I morgon är dagen kommen, dags för RUL. Rutinultraljudet alltså för er som inte är så inne i ämnet. Där barnmorskan kan upptäcka avvikelser, men även se om bebisen är en pojke eller flicka. Jag är så fruktansvärt nervös över detta, att det ska vara något fel. Jag tänker att en graviditet inte kan vara såhär bra som jag upplevt det hittills och att det ska vara över nu, antar att det är normalt att känna så. Mitt hjärta har slagit i hundratio hela dagen och jag drömmer massor på nätterna.
 
Förhoppningsvis får vi veta kön i morgon också. Det spelar absolut ingen roll vad det blir, bara vi får ett friskt barn så är jag överlycklig. MEN jag kan ju inte låta bli att spekulera =) Har ingen som helst känsla, men skulle hon säga flicka så kommer jag nog ramla av sängen av chock. Snart vet vi...
#1 / / Sara:

Åh, vilken vacker bild! :)

#2 / / Anonym:

Lycka till, håller tummarna att allt är bäst med den lille ❗️❣

#3 / / Madeleine:

Så spännande! Hur gick det?

#4 / / Sofi:

Finis magen, jag själv är i V. 29, min första graviditet :) Ha de gott ska bli kul och läsa din blogg!

#5 / / Veronica Wallgren:

Fin du är! Jag var galet nervös inför rul men så fort jag fick se bebisen var all nervositet bortblåst :) är nu i vecka 33 och bf närmar sig med stormsteg :)

#6 / / Emmelie -Mamma till två, ssk-student och kär.:

Men så spännande med RUL, de är verkligen en upplevelse =)