/ Allmänt / Gravid/barn /

Vår älskade Alve

I lördags, på självaste påskafton så föddes vår älskade lilla pojke. Vi gav honom namnet Alve. Det är ett namn som jag har haft i mitt huvud länge och som jag verkligen tycker om. Egentligen hade vi ett annat namn om det skulle bli en pojke, men Alve passade honom så bra. Jag kan inte riktigt förstå vad som har hänt. Nu är jag en "änglamamma" som det kallas, min lilla son befinner sig i himlen och jag kommer aldrig få se honom igen. Han var så fin, så liten. Endast 26 cm lång och med vikten 360 gram. Förlossningen gick så bra den kunde gå, men det var inte såhär jag trodde jag skulle föda mitt första barn. 
 
Mamma och pappa kommer alltid älska dig, vår finaste lilla pojke ♥
#1 / / Anonym:

❤️

#2 / / Angelica:

❤️

#3 / / Anonym:

❤️❤️

#4 / / Anonym:

Kram 💕

#5 / / WWW.angusfoto.blogg.se:

Men nej! Åh jag beklagar sorgen. Vet inte vad jag ska skriva eller säga. Bara ge en stor kram

#6 / / Therese:

💕

#7 / / susana:

Kram på er <3 Jättefint namn han fått er prins.

#8 / / Anonym:

Fruktansvärt, lider så med er❤. Har själv tre barn varav det fjärde dog i magen så förstår er förlust och känsla. All styrka till er. Sov gott lilla Alve❤

#9 / / Anonym:

😰 stackars er!!! Hoppas ni snart mår bättre ❣

#10 / / Elin:

❤️

#11 / / Therese:

Kram på er❤️

#12 / / Caroline:

Så orättvist, sorgligt och fruktansvärt. Blev berörd av din fina text. Stor kram!

#13 / / Anonym:

Åh nej! Är så ledsen för er skull <3

#14 / / Anonym:

Åh nej! Är så ledsen för er skull <3

#15 / / Anonym:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

#16 / / Anonym:

#17 / / Anonym:

❤️

#18 / / Anonym:

❤️

#19 / / Frida:

❤️