/ Resor /

Vi ska till Dubai

 
 
Bilder lånade från den här tjejen
 
Om fem veckor så befinner vi oss, just i detta nu, på ett flygplan som tar oss till Dubai. Jag och Niclas ska åka dit med ett par som vi känner. Niclas och Davids vän jobbar som pilot där nere så vi ska hälsa på honom och hans flickvän, hur kul som helst! Resan kommer så otroligt lägligt, dels för att jag tar examen från skolan direkt när vi kommer hem (alltså kan vi fira lite där nere, tjoho) och sen så kommer vi ju inte kunna resa så värst långt i sommar eftersom vi ska föda barn =) Har aldrig varit i den delen utav världen så det blir otroligt spännande!
 
Räknar ner dagarna. 35 dagar kvar alltså...
#1 / / Matilda Berlin:

Åhh vad härligt! Jag var där för rätt så exakt ett år sedan och det är verkligen något helt i särklass. Hoppas ni får en fantastisk resa! =)

Svar: Åh vad härligt att du säger så! Jag har än så länge bara hört väldigt bra om Dubai =) sen har ju dom en annan kvinnosyn osv, men äsch! Så länge man täcker vissa kroppsdelar på offentliga platser eller så så är det väl helt ok. Tack för att du skrev!
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Cecilia :

Åh vad kul jag vill gärna åka dit ska bli kul att läsa vad du tyckte om resan.

Svar: Ja, du får kika in här sen i mitten av april och läsa en liten recension om landet och staden =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / MATILDA FRITZ ♥:

Wow så underbart! Ni får ha en trevlig resa, jag kan tänka mig att allt är stort och pampigt! Hade också velat åka dit en dag, du får berätta vad du tyckte om det när du är tillbaka igen! :)

Svar: Ja, det ska bli underbart med en resa! Absolut, ska skriva vad jag tyckte när jag kommer hem igen =) Kan hända att jag även uppdaterar från resan.
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Åh så roligt!! Jag hade så gärna åkt dit någon gång! :D

Svar: Ja, det verkar vara ett häftigt land =) Jag får komma med en recension sen när jag varit där, haha.
emeliecatrine.webblogg.se

#5 / / A M:

Gud vad härligt, ta med mig!!