/ Allmänt / Hemma hos mig /

Renovering


Jag ville bara kika in och säga hej, uppdatera er om hur läget är. Dubai var helt fantastiskt, jag kommer visa er bilder därifrån små småningom. Vi har även fått nycklarna till vår nya lägenhet nu och renoveringen pågår för fullt. Vi ska spackla/måla väggar, måla lister och foder, slipa golv, lägga golv och byta innerdörrar. Eftersom det är ett stambyte-objekt så ska kök och badrum också göras om vartefter, när är lite oklart än så länge. 

Jag har även tagit examen och fått sommarjobb på min förra praktikplats, otroligt glad för det! Efter allt som hände mig och Niclas den här våren så känns det som att turen äntligen har vänt och vi ser ljust på framtiden! Vi längtar mer än någonsin till att bli föräldrar, men vi hoppas att det inte är allt för långt bort. 

Vi hörs snart igen, jag saknar er!