/ Allmänt / Gravid/barn /

Det är en pojke

 
 
Vi ska få en liten pojke! Tänk att jag hade det på känn. När vi fick beskedet för lite mer än två veckor sen så kändes det så självklart. Vi förlorade vår lilla kille i våras, men väntar nu en till. När barnmorskan visade könet på skärmen (som för övrigt syntes väldigt tydligt, hehe) så kände jag mig så himla lycklig, så rik på livet. Dom senaste månaderna har varit allt annat än underbart, men äntligen börjar alla bitar falla på plats och vi får gå segrande ur det här året ♥
 
#1 / / felicia:

Stort grattis :)

Svar: Tack snälla! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Jenniey Love:

Stort Grattiz=) Kramiz<3

Svar: Tack snälla! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / josefine:

åh grattis! :D

Svar: Tack snälla! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Sahra Segerberg:

Så kul för er. Stort grattis! jag och min pojkvän väntar också bebis, till våren och vi får förhoppningsvis reda på könet i veckan. Spännande!

Jag scrollade ner och läste om vad som har hänt er tidigare. Jag beklagar så otroligt mycket och hoppas allt går felfritt för er hädanefter.
Kraam

#5 / / Sofie:

Så himla glad och lycklig för din skull. Ser så fram emot att få se er lilla pojke pch följa er resa💙

Svar: Åh, men tack finaste Sofie! Så glad jag blir! Kommer vilja visa upp honom för hela världen sen, så du kommer definitivt få se honom =)
emeliecatrine.webblogg.se