/ Allmänt / Foto / Resor /

Dubai i januari

 
 
 
Igår bokade vi äntligen resan till Dubai! Om 50 dagar befinner vi oss där igen och det ska bli jätteskönt och roligt, två resor inom ett år dit är ju inte illa pinkat =) Niclas bästa vän jobbar ju och bor där nere så det är ju anledningen till att vi åker dit, så grabbarna får umgås lite (men även hinna njuta av god mat, värme och ledighet såklart).
 
Vi kommer vara där i tio dagar, så jag kommer vara i vecka 29 när vi åker dit och i vecka 30 när vi åker hem. Hoppas mitt höggravida jag kommer att uppskatta värmen. Den här gången kan jag i allafall bada, det gjorde jag inte sist eftersom jag inte hade läkt ordentligt från förlossningen. 
#1 / / Anonym:

Ser härligt ut!
Men hur är det att flyga när man är så långt gången i graviditeten? Läst att man behöver intyg ibland. 😊

#2 / / Anonym:

Ser härligt ut!
Men hur är det att flyga när man är så långt gången i graviditeten? Läst att man behöver intyg ibland. 😊

Svar: Hej! Ja, otroligt härligt! Ja intyg kan man behöva ha, det är lite olika beroende på flygbolag. Vi åker med Norwegian den här gången och då stod det på deras hemsida att man fick flyga ända fram till 4 veckor innan beräknad förlossning (vilket jag aldrig hade vågat göra). Men ska be om ett intyg från min barnmorska, in case =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Anonym:

Så kul! :D Jag har även precis tryckt i en resa till oss i slutet på Januari, också till Dubai. Känner för att skämma bort mannen efter allt slit han gör i vårt kommande hus. Men vart ar ni bokat? Hotell eller lgh? Har du några tips? Jag har noll koll så prel. bokade något lite hastigt för det såg bra ut, hihi. Kram på dig