/ Allmänt / Gravid/barn /

Vi är gravida igen!

 

Ja, det är sant! Nu känner vi äntligen att vi kan dela med oss av vår fina hemlighet. I vår blir vi äntligen tre och ingenting ska få komma i vägen för det. Jag har fått en del kommentarer om att det är tråkigt att jag inte bloggar längre och jag förstår det, men det har också haft sina förklaringar. Hösten har varit som en känslomässig bergochdalbana för mig och jag har gråtit omvartannat ibland, jag har liksom känt att jag inte vet vad jag ska skriva om. Allt det ytliga har känts väldigt långt borta emellanåt, även om renoveringen har legat nära nu på sista tiden. Det känns i allafall väldigt skönt att ha delat med sig om denna hemlighet nu, det är en sådan pass stor del av mitt liv. Graviditeten ville vi hålla för oss själva tills vi visste att bebisen mår bra. Efter att ha varit på många ultraljud den här graviditeten så fick vi häromveckan reda på att vi väntar en fullt frisk liten bebis, jag är SÅ lättad just nu och jag känner mig väldigt lycklig för första gången på länge.

Hoppas att mitt bloggsug kommer tillbaka nu, känns som jag har massor att berätta helt plötsligt =)

 
#1 / / Anonym:

Grattis och vad kul! :) Bor "längs" Finspångs vägen med och är gravid i v 27! Så vi får se i framtiden om vi ses på någon öppna förskola i framtiden!! Stort grattis!! ❤️

Svar: Jasså, vad roligt! Ja, då är det inte omöjligt att vi ses framöver - vem du nu är =) Tack!
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Kajsa:

Så roligt!! Grattis ☺️ Är med från Norrköping och jag är gravid i vecka 19! ☺️

Svar: Tack snälla! Jasså är du, vad roligt! Grattis till dig också =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Jonna:

Åh, vad härligt! Grattis till er!!

Svar: Tack snälla! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Anna:

Åhh så kul! Grattis till er!

Svar: Tack snälla! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#5 / / Cecilia :

Ett otroligt stort grattis till er! Jag blev så glad när jag fick se det på insta. Har bara gått och väntat och hoppats på denna nyhet. Stort lycka till!

Svar: Åh, men tack snälla! Ja nu hoppas vi att allt går vägen den här gången. Kram
emeliecatrine.webblogg.se