/ Inredning /

Inspiration till hyllan

 
doftpinnar och silverbox från Zara, mugg och ljus från H&M, svart låda och ram från Lagerhaus

Jag vill göra om lite på hyllan i vardagsrummet, jag har ändrat om lite sen vi satte upp den men då såg den i allafall ut såhär! Älskar själva hyllan, ett riktigt bra köp. Nu tänker jag mer stilrent, inte så mycket färg förutom en blomma som piggar upp. Jag hoppas ni inte tror att vårt hem är supersterilt och går i enbart vitt och svart, för så är det inte riktigt =) Får visa er lite glimtar någon dag, eller en film kanske? Jag bara älskar vitt och svart som bas för man kan byta så mycket annat. Tror något i den här stilen skulle bli fint på hyllan.
 
Idag har jag fotat hur balkongen blev, kunde inte hålla mig från att göra i ordning den nu när det har varit så fint väder. Ni ska få se i morgon! Nu ska jag strax vila lite, nattjobb väntar.
#1 / / Nathalie :

Trodde inte du tyckte Doftpinnar var fint att ha som inredning?:) visade dig ju vilka jag ville ha på road Island och då sa du att det såg indiskt ut haha<3